REGULAMIN HOTELOWY
§ 1
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności
oraz przebywania na terenie HOTEL ARDEN i jest integralną częścią umowy,
do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności przez Gościa za pobyt w HOTELU ARDEN. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie HOTELU ARDEN.
3. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji hotelowej, a także na stronie internetowej HOTELU ARDEN pod adresem: www.hotelarden.pl.
§ 2
1. Pokój w HOTELU ARDEN wynajmowany jest na doby.
2. Doba hotelowa trwa od godz. 14:00 do godz. 12:00 dnia następnego.
3. Rezerwacja pobytu w HOTELU ARDEN może być dokonana telefonicznie,
e-mailowo, osobiście w Recepcji HOTELU ARDEN, lub przez dedykowany portal do rezerwacji noclegów.
4. Gość HOTELU ARDEN zobowiązany jest przed zameldowaniem do okazania pracownikowi HOTELU ARDEN dokumentu tożsamości oraz złożenia pisemnego „Oświadczenia epidemicznego”, o treści wskazanej w Załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu. W przypadku odmowy dokonania powyższych czynności, HOTEL ARDEN ma obowiązek odmówić zameldowania Gościa.
5. Zgodnie z „Wytycznymi dla funkcjonowania hoteli/obiektów/pensjonatów w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce” wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju w konsultacji z GIS z dnia 28.04.2020 r. – HOTEL ARDEN ma obowiązek odmówić Gościowi wejścia na teren HOTELU ARDEN i meldunku, w przypadku stwierdzenia występowania u Gościa wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu. Jeśli Gość mieszka w HOTELU ARDEN i zostaną u niego stwierdzone oznaki choroby opisane powyżej – HOTELU ARDEN ma obowiązek czasowego odizolowania Gościa w dedykowanym pomieszczeniu, powiadomienia dyspozytora medycznego o podejrzeniu zakażenia i zgłoszenie incydentu do kierownictwa HOTELU ARDEN.
6. Jeżeli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
7. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w Recepcji do godziny 12:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. HOTEL ARDEN uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi.
8. Opłata za pobyt w HOTELU ARDEN pobierana jest przy zameldowaniu Gościa.
9. HOTEL ARDEN zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.
§ 3
1. HOTEL ARDEN świadczy usługi zgodnie ze swoją kategoryzacją hotelową
i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o bezzwłoczne zgłoszenie ich w Recepcji, co umożliwi pracownikom HOTELU ARDEN właściwą reakcję.
2. HOTEL ARDEN świadcząc usługi ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa;
- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu;
- profesjonalną i uprzejmą obsługę;
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw podczas nieobecności Gościa jedynie na jego życzenie.
3. Na życzenie Gościa HOTEL ARDEN świadczy nieodpłatnie m.in. następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;
- budzenie o wyznaczonej przez Gościa godzinie;
- przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w HOTELU ARDEN, z tym zastrzeżeniem, że HOTEL ARDEN może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż okres pobytu Gościa oraz rzeczy nieposiadających cech bagażu lub bagaży, które ze względu na swoje właściwości, bądź wielkość, uniemożliwiają ich przechowanie w stanie niepogorszonym.
§ 4
1. HOTEL ARDEN ponosi odpowiedzialność za utratę i uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
2. Odpowiedzialność HOTEL ARDEN z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytu w Recepcji.
§ 5
1. Gość powinien zawiadomić Recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych w HOTEL ARDEN powstałe z jego winy i/lub z winy odwiedzających go osób.
§ 6
1. W pokojach hotelowych obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny
22:00 do 6:00 dnia następnego.
2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług HOTELU ARDEN nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. HOTEL ARDEN może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
§ 7
1. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet w sytuacji, gdy nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
2. Osoby niezameldowane w HOTELU ARDEN nie mogą przebywać w pokoju hotelowym.
3. Z windy hotelowej może korzystać jednocześnie wyłącznie jedna osoba (nie dotyczy osób zameldowanych w tym samym pokoju)
§ 8
1. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w Recepcji.
2. Opuszczając pokój i zdając klucz w związku z zakończeniem pobytu w HOTELU ARDEN Gość powinien dokładnie sprawdzić czy nie pozostawił należących do niego przedmiotów osobistego użytku.
3. Za zgubienie klucza Gość jest obowiązany uiścić opłatę w wysokości 100 PLN lub ich równowartości w walucie innej niż PLN, najpóźniej w dniu wyjazdu.
4. W sytuacji stwierdzenia przez Gościa występowania u niego którejkolwiek z oznak choroby COVID-19 wskazanych na stronie internetowej Państwowej Inspekcji Sanitarnej: www.gis.pl – Gość jest zobowiązany do niezwłocznego TELEFONICZNEGO powiadomienia HOTEL ARDEN (Recepcji) i pozostania w pokoju hotelowym, do czasu otrzymania szczegółowych wytycznych od personelu HOTEL ARDEN
5. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.
6. W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Kara za niedotrzymanie tego obowiązku skutkuje doliczeniem do rachunku kwoty 500 PLN za każde naruszenie.
7. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt. W przypadku braku takiej dyspozycji HOTEL ARDEN przechowa te przedmioty przez 1 miesiąc liczony od dnia zdania klucza w Recepcji. Po upływie tego terminu nieodebrane przedmioty zostaną zutylizowane.
§ 9
1. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, HOTELU ARDEN może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza.
Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań HOTELU ARDEN , uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu HOTELU ARDEN .
2. HOTEL ARDEN może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas wcześniejszego pobytu rażąco naruszył Regulamin HOTELU ARDEN, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników albo innych osób przebywających w HOTELU ARDEN albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie HOTELU ARDEN.
3. Wszelkie wnioski i skargi związane z pobytem należy składać w Recepcji HOTELU ARDEN.
4. Zabrania się wyrzucania do toalety/umywalki:
- odpadów stałych, które mogą powodować zmniejszenie przepustowości przewodów kanalizacyjnych, a w szczególności, tłuszczy, szkła, tworzyw sztucznych i innych substancji nierozpuszczalnych w wodzie;
- odpadów płynnych niemieszających się z wodą, a w szczególności sztucznych żywic, lakierów, mieszanin cementowych;
- substancji palnych i wybuchowych, których punkt zapłonu znajduje się
w temperaturze poniżej 85°C, a w szczególności benzyn, nafty, oleju opałowego, karbidu, trójnitrotoluenu; - substancji żrących i toksycznych, a w szczególności mocnych kwasów i zasad, formaliny, siarczków, cyjanków oraz roztworów amoniaku, siarkowodoru
i cyjanowodoru.
W przypadku nieprzestrzegania w/w zakazów zostanie nałożona kara w wysokości 1000 PLN za każdy stwierdzony przypadek, ponadto Gość hotelowy zostanie także obciążony kosztami udrożnienia kanalizacji.
§ 10 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO) informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych jest Haston City Hotel Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (51-117), przy ulicy Irysowej 1-3.
- Dane osobowe Gości pozyskaliśmy w drodze kontaktu z HOTELEM ARDEN z Gośćmi drogą telefoniczną, mailową, osobiście, poprzez formularz kontaktowy, a także poprzez złożenie rezerwacji online przez stronę internetową HOTELU ARDEN lub poprzez portal rezerwacyjny.
- Dane osobowe przetwarzane będą:
- tutaj w celu realizacji umowy świadczenia usług hotelarskich, na podstawie
art. 6 ust 1 lit. b) RODO, w szczególności wystawienia niezbędnych dokumentów (faktury, paragonu), obsługi zgłoszeń, które są kierowane do nas drogą telefoniczną, mailową, wykorzystywania przez nas danych kontaktowych w celu związanym ze świadczeniem usług wynikających z zawartej umowy świadczenia usług, obsługi reklamacji i skarg - jeśli zostaną złożone, w celach podatkowych i rachunkowych, gdyż wymagają tego od naszego hotelu przepisy prawa; - w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia na terenie
HOTELU ARDEN - funkcjonowanie systemu monitoringu wizyjnego,
na podstawie art. 6 ust 1 lit. f) RODO; - w celu uzyskania oświadczenia epidemicznego – zagrożenie wirusem Covid, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
- Dane osobowe przechowywane będą:
- tutaj w związku z wykonywaną umową tj. świadczenie usług hotelarskich – przez okres trwania umowy oraz przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności z obowiązku przechowywania dokumentów księgowych dotyczących umowy, w tym na czas wygaśnięcia roszczeń tj. okres konieczny do zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń z umów;
- w związku z systemem monitoringu wizyjnego przez okres 30 dni;
- oświadczenie epidemiczne - przez okres 1 roku od daty zakończenia pobytu.
- Dane będą ujawniane wyłącznie upoważnionym do przetwarzania danych osobowych podmiotom obsługującym administratora lub jego podwykonawcom oraz odbiorcom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
- Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia
lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. - Prawa wskazane w pkt. 6 można zrealizować kierując korespondencję na adres Spółki podany powyżej lub drogą elektroniczną hotel@hotelarden.pl. Administrator zrealizuje wskazane prawa, jeżeli nie będą istniały okoliczności uprawniające Administratora do ich przetwarzania o czym zostanie poinformowana osoba, której dane dotyczą.
- Dane nie będą przekazywane do państw trzecich nie będą też przetwarzane
w sposób zautomatyzowany. - Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu przetwarzania.
Dyrekcja HOTELU ARDEN będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego Regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych gości.